preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Đakovo

Login
STEM projekt

"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"

"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"

"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"

            

 

Visit data.eeagrants.org and explore results from the EEA and Norway Grants. 

VIRTUALNA KNJIŽNICA
OŠ "VLADIMIR NAZOR" 
ĐAKOVO

  

E-sigurnost

 

 

 

 

VRIJEME

 

 

 

 
 
 
 
 
 
Anketa
Ovu školsku godinu namjeravam završiti s:





 

 

 

 

 

 

ŠKOLSKI INKLUZIVNI DOKUMENT

 

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Vijesti iz CARNet-a
Korisno

 

                    

"The STEM FOR PLANET EARTH project/programme is funded by Iceland, Liechtenstein and Norway throught the EEA Grants and Norway Grants".

Working together for a green, competitive and inclusive Europe.

Projekt odabran za financiranje u okviru poziva "Jačanje STEM vještina u osnovnim školama i razvoj regionalnih znanstvenih centara za osnovnoškolski odgoj i obrazovanje u STEM području".

www.eeagrants.org             www.norwaygrants.org

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Metodologija STEM podučavanja
Autor: Marijana Matković, 2. 12. 2022.

Partner Otvorena računalna radionica »Svi smo protiv« održao je edukaciju pod nazivom Metodologija STEM podučavanja. Na edukaciji sudjelovalo je 9 učitelja koji su uključeni u projekt. Predavač Krešimir Čanić održao je predavanje o metodama podučavanja u STEM području od kojih je posebno istaknuo: učenje uz pokušaj i pogrešku, učenje modelom, učenje uz nagradu i kaznu te učenje uvidom. U drugom dijelu edukacije predavač Mladen Plazibat govorio je o važnosti popularizacije znanosti i STEM područja u školama. Na kraju se vodio ugodan razgovor u kojem su se izmjenjivala dosadašnja stečena iskustva u podučavanju.

STEM teaching methodology

The partner Otvorena računalna radionica “Svi smo protiv“ held an education called “STEM teaching methodology“. Nine teachers included in the project participated in the education. The lecturer Krešimir Čanić held a lecture on teaching methods in the STEM field, of which he particularly emphasized: learning by trial and error, learning by model, learning by reward and punishment and learning by insight. In the second part of the education, the lecturer Mladen Plazipat spoke about the importance of popularizing science and STEM fields in schools. At the end, there was a pleasant conversation in which the previous experiences in teaching were exchanged. 

Prevela: Snježana Krišto, prof.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju