preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Đakovo

Login
STEM projekt

"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"

"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"

"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"

            

 

Visit data.eeagrants.org and explore results from the EEA and Norway Grants. 

VIRTUALNA KNJIŽNICA
OŠ "VLADIMIR NAZOR" 
ĐAKOVO

  

E-sigurnost

 

 

 

 

VRIJEME

 

 

 

 
 
 
 
 
 
Anketa
Ovu školsku godinu namjeravam završiti s:





 

 

 

 

 

 

ŠKOLSKI INKLUZIVNI DOKUMENT

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Vijesti iz CARNet-a
Korisno

           

PLATONOVA TIJELA
Marijana Matković / datum: 23. 4. 2024. 20:25

Što su Platonova tijela? Kako ih možemo povezati s prirodom? Kako znanstvenici tumače poliedre? Koja su matematička svojstva Platonovih tijela?

Na nastavi matematike učenici osmih razreda tražili su odgovore na postavljena pitanja te su na kraju istraživanja izrađivali modele Platonovih tijela:  tetraedar (omeđen s 4 jednakostranična trokuta), heksaedar (omeđen sa 6 kvadrata), oktaedar (omeđen s 8 jednakostraničnih trokuta), dodekaedar (omeđen s 12 pravilnih peterokuta) i ikosaedar (omeđen s 20 jednakostraničnih trokuta). enlightened

Izrađene modele pogledajte pod opširnije!

Marijana Matković, prof.


[OPŠIRNIJE]



PROBUDIMO SVIJEST. BUDIMO ODGOVORNI. - ISTRAŽIVANJE
Marijana Matković / datum: 15. 4. 2024. 23:35

U našoj školi proveli smo istraživanje kojim smo željeli istražiti koliko je STEM projekt pod nazivom „Stemovci u borbi za spas planeta Zemlje / STEM for planet Eart“ probudio svijest učenika o važnosti očuvanja planeta Zemlje. Istraživanje su provele učiteljice Marijana Matković i Ana Maršić. Sve o rezultatima i tijeku istraživanja pročitajte pod opširnijeenlightened

 


[OPŠIRNIJE]



KOLIČINA ŠEĆERA U JEDNOJ ČAŠI - ISTRAŽIVANJE
Marijana Matković / datum: 25. 3. 2024. 15:30

Provedbom kratke ankete došli smo do saznanja kako učenici vrlo često konzumiraju gazirana pića, ali i ostale sokove koji su ponuđeni na tržištu. Često žeđ gasimo gaziranim sokom umjesto običnom vodom. No, postavlja se pitanje zdravlja! Koliko šećera unesemo u naš organizam u samo jednoj čaši određenog napitka, istražili su učenici 6.a razreda i učiteljica Marijana Matković.

Rezultate istraživanja prezentirali su plakatima koji se nalaze na hodniku naše škole kako bi bili izloženi što većem broju znatiželjnih prolaznika.

Kad si žedan, biraj zdravo! 🫗🥛


[OPŠIRNIJE]



PARKOVI REPUBLIKE HRVATSKE
Marijana Matković / datum: 9. 3. 2024. 20:13

Učenici šestog razreda na nastavi Prirode učili su o Nacionalnim parkovima i  Parkovima prirode, a na nastavi Matematike učili su cijele brojeve. U provedbi projekta pod nazivom „Parkovi Republike Hrvatske“ imali su zadatak istražiti jedan nacionalni park ili park prirode te virtualno otputovati u izabrani park. Učenici su trebali izračunati ukupan trošak puta cijele obitelji s dvije odmorišne točke  do izabranog parka s čime smo povezali MATEMATIKU i PRIRODU. Učenici su ovim projektom razvijali istraživačko učenje otkrivanjem, razvijali financijsku pismenost i pravilno korištenje IKT-a. Učenici su rezultate svoga istraživanja prezentirali izradom plakata i Power Point prezentacija.

Pišu učiteljice: Ana Maršić i Marijana Matković enlightened

U nastavku pogledajte učeničke radove!


[OPŠIRNIJE]



MATEMATIKA U NASLJEĐIVANJU
Marijana Matković / datum: 9. 3. 2024. 19:48

Učenici osmih razreda na nastavi Biologije učili su o nasljeđivanju, a na nastavi Matematike obrađivali su vjerojatnost i prikaz podataka. U provođenju projekta pod nazivom „Matematika u nasljeđivanju“ imali su zadatak samostalno istražiti nasljedna svojstva koja su naslijedili od roditelja te baka i djedova i prikazati vjerojatnost nasljeđivanja s čime smo povezali BIOLOGIJU i MATEMATIKU. U radu su pokazali izrazitu maštovitost prikaza rezultata, saznali čija su nasljedna svojstva naslijedili više. Učenici su ovim projektom povezali znanje stečeno na satu biologije i matematike, razvijali istraživačko učenje i korištenje IKT-a. 

Pišu: učiteljice Ana Maršić i Marijana Matković enlightened

U nastavku pogledajte učeničke radove!


[OPŠIRNIJE]



UMJETNOST U MATEMATICI
Marijana Matković / datum: 9. 3. 2024. 19:27

Učionicu matematike i fizike krase kreativni radovi učenika osmih razreda koji su svoje matematičko znanje primijenili u konstrukcijama Pitagorina stabla i spirale drugog korijena.

Simetrično Pitagorino stablo nastaje tako da nad jednom stranicom kvadrata konstruiramo jednakokračan pravokutni trokut. Zatim se na njegove katete pridodaju novi kvadrati, a potom opet trokuti. Postupak se ponavlja u beskonačnost. Kod konstrukcije nesimetričnog Pitagorina stabla, nad jednom stranicom kvadrata konstruiramo pravokutni trokut s kutevima 30°, 60°, 90°. Zatim se na njegove katete pridodaju novi kvadrati i tako dalje u nedogled.

Bilo ono simetrično ili nesimetrično, Pitagorino stablo bilo je inspiracija za nastanak predivnih učeničkih radova.

Učenici su također na nastavi Matematike učili o spirali drugog korijena. Spirala kvadratnih-drugih korijena ili spirala Theodorus je spirala koja se sastoji od neprekinutog niza pravokutnih trokuta čije su duljine hipotenuza kvadratni korijeni prirodnih brojeva.

 „Kvadrat nad hipotenuzom,

To zna svako dijete,

Jednak je zbroju kvadrata

Nad obje katete.“ enlightened

Piše: Marijana Matković, prof.

U nastavku pogledajte dio učeničkih radova.


[OPŠIRNIJE]



RECIMO NE OVISNOSTI!
Marijana Matković / datum: 9. 3. 2024. 19:19

Učenici osmih razreda su na nastavi Biologije učili o ovisnostima. Kako bi svoje znanje prezentirali ostalim učenicima škole, izradili su plakate te ih postavili u učionici biologije i kemije.

Piše: učiteljica Ana Maršić


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju