preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Đakovo

Login
STEM projekt

"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"

"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"

"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"

            

 

Visit data.eeagrants.org and explore results from the EEA and Norway Grants. 

VIRTUALNA KNJIŽNICA
OŠ "VLADIMIR NAZOR" 
ĐAKOVO

  

E-sigurnost

 

 

 

 

VRIJEME

 

 

 

 
 
 
 
 
 
Anketa
Ovu školsku godinu namjeravam završiti s:





 

 

 

 

 

 

ŠKOLSKI INKLUZIVNI DOKUMENT

 

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Vijesti iz CARNet-a
Korisno

Vidim te, čujem te

U sastavu projekta „Lajkaj inkluziju“ održane su radionice u drugim razredima pod nazivom „Vidim te čujem te“. Radionice su održane u studenom. Cilj rada s učenicima prvenstveno je bio približavanje teškoća koje njihovi vršnjaci mogu imati te razbijanje stereotipa i predrasuda koje se mogu pojaviti.

Početnom aktivnošću „Različiti smo, ali i jednaki“ osvijestili smo različitosti i sličnosti među nama. Učenici su pokušali zamisliti da im u razred dolazi novi prijatelj koji je u invalidskim kolicima. Uslijedio je razgovor o tome kako bi ga prihvatili te na koji način bi mu pomogli da se uklopi u njihov razred. Zatim su učenici imali priliku „stati u cipele“ učenika s teškoćama. Zaigrali smo igre „Dan noć“ i „Zrcalo“, ali tako da je jedan učenik imao povez na očima, a drugi čepiće u ušima. U razgovoru o tome kako su se ova dva učenika osjećala, zaključili smo kako im nije bilo ugodno kad nisu mogli sudjelovati u igri, osjećali su se isključeno. Važan zaključak bio je i taj te da moramo biti pažljivi u odabiru aktivnosti kad imamo prijatelja s teškoćama u društvu. Uslijedilo je razbijanje predrasuda koje možemo imati. Nakon što je defektologinja pročitala jedan stav, dizanjem ruku učenici su trebali odlučiti je li izrečeno istina ili je predrasuda. Ukoliko se radilo o predrasudi puknuli smo balon i na taj način istu razbili.

U završnom dijelu radionice zadatak učenika bio je u grupama napisati poruku na koji način bi pomogli u uključivanju novog slijepog prijatelja u razred. Poruke su pročitali i zaključili kako im nebi bio problem prihvatiti prijatelja s teškoćama i uključiti ga u sve aktivnosti razreda.     

preskoči na navigaciju