preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Đakovo

Login
STEM projekt

"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"

"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"

"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"

            

 

Visit data.eeagrants.org and explore results from the EEA and Norway Grants. 

VIRTUALNA KNJIŽNICA
OŠ "VLADIMIR NAZOR" 
ĐAKOVO

  

E-sigurnost

 

 

 

 

VRIJEME

 

 

 

 
 
 
 
 
 
Anketa
Ovu školsku godinu namjeravam završiti s:





 

 

 

 

 

 

ŠKOLSKI INKLUZIVNI DOKUMENT

 

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Vijesti iz CARNet-a
Korisno

Brojač posjeta
Ispis statistike od 18. 4. 2011.

Ukupno: 561378
Ovaj tjedan: 143
Danas: 143
Školsko zvono

Prijepodne

1. sat       8:00   -   8:45

2. sat       8:50   -   9:35

3. sat       9:45  -  10:30

4 .sat     10:45  -  11:30

5. sat     11:35  -  12:20

6. sat     12:25  -  13:10

                      7./0. sat  13:10 - 13:55                       

Poslijepodne

1. sat     14:00  -  14:45

2. sat     14:50  -  15:35

3. sat     15:45  -  16:30

4. sat     16:45  -  17:30

5. sat     17:35  -  18:20

6. sat     18:25  -  19:10

ZA NAJMLAĐE

Posjetite...

 

 

 
 
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
PROJEKT "MUZEJ U ŠKOLI, ŠKOLA U MUZEJU"
Autor: Mira Racić, 26. 11. 2022.

U petak, 25. studenog, učenici povijesne grupe osmih razreda sa svojim su učiteljima iz povijesti, Tomislavom Češnikom i Petrom Mikušom, posjetili Muzej Đakovštine. Kroz prapovijesni dio arheološkog postava provela ih je Jelena Boras, kustosica arheološke zbirke. Središnja tema današnjeg susreta bila su arheološka nalazišta na prostoru Đakovštine te predmeti koji su na njima pronađeni. 

(piše: Begzada Medžiković, 8.b)


Kustosica je učenicima, nakon uvodnog predavanja, zadala nekoliko istraživačkih zadataka. Učenici su predmetu s dobivene fotografije trebali pronaći mjesto u postavu te saznati lokalitet s kojega potiče. Fotografiju su trebali postaviti na odgovarajuće mjesto na karti Đakovštine te na lenti vremena pronaći odgovarajuću kulturu kojoj predmet pripada. Pred kraj radionice, učenici su dobili izmišljene lokalitete na karti te su ih sami morali imenovati. Svi su se odlično snašli u svojim zadatcima, a i po prvi put su naučili kako imenovati arheološka nalazišta te otkrili da u Đakovštini ima preko 100 arheoloških nalazišta.

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju