preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Đakovo

Login
STEM projekt

"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"

"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"

"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"

            

 

Visit data.eeagrants.org and explore results from the EEA and Norway Grants. 

VIRTUALNA KNJIŽNICA
OŠ "VLADIMIR NAZOR" 
ĐAKOVO

  

E-sigurnost

 

 

 

 

VRIJEME

 

 

 

 
 
 
 
 
 
Anketa
Ovu školsku godinu namjeravam završiti s:





 

 

 

 

 

 

ŠKOLSKI INKLUZIVNI DOKUMENT

 

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Vijesti iz CARNet-a
Korisno

Brojač posjeta
Ispis statistike od 18. 4. 2011.

Ukupno: 561423
Ovaj tjedan: 188
Danas: 188
Školsko zvono

Prijepodne

1. sat       8:00   -   8:45

2. sat       8:50   -   9:35

3. sat       9:45  -  10:30

4 .sat     10:45  -  11:30

5. sat     11:35  -  12:20

6. sat     12:25  -  13:10

                      7./0. sat  13:10 - 13:55                       

Poslijepodne

1. sat     14:00  -  14:45

2. sat     14:50  -  15:35

3. sat     15:45  -  16:30

4. sat     16:45  -  17:30

5. sat     17:35  -  18:20

6. sat     18:25  -  19:10

ZA NAJMLAĐE

Posjetite...

 

 

 
 
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
BOLJE STEM-AJ, NEGO ŠTEMAJ!
Autor: Marijana Matković, 6. 6. 2022.

Marljivi i vrijedni STEMOVCI ove su nastavne godine odradili niz različitih projekata kojima su podizali svijest učenika o važnosti STEM područja. Matematika, informatika, biologija, priroda i fizika predmeti su koje smo posebno povezivali i u kojima smo gradili posebnu suradnju. Tako su tijekom cijele nastavne godine nastajali radovi naših učenika koji su zaista hvale vrijedni. Projektima smo nastavu učinili zanimljivom, kreativnom i vrlo aktivnom, a samim istraživačkim radom potaknuli smo kod učenika interes za STEM područja. Naši učenici iskazali su se kao pravi mali znanstvenici i istraživači. STEM pristupom učenike smo poticali na interdisciplinarno učenje odnosno kombiniranje svih područja u rješavanju nekog zadatka. Učenike smo poticali na istraživanje, detaljno analiziranje, logičko promišljanje, argumentiranu raspravu, učenje kroz metodu „pokušaja“ i „pogreške“, princip „uradi sam“, kombiniranje znanja koje je učenik u određenoj dobi savladao.

Kroz virtualnu izložbu naziva „BOLJE STEM-AJ, NEGO ŠTEMAJ!“ možete pogledati neke od radova!

(piše: Marijana Matković, prof.)

Učiteljice matematike Marijana Matković, Marija Tomić, Ivanka Šarić, Ivana Marinić, učitelj fizike i informatike Igor Puharić, učitelji informatike Dražen Matasović i Jasna Mikić te učiteljica prirode i biologije Ana Maršić. 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju