preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Đakovo

Login
STEM projekt

"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"

"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"

"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"

            

 

Visit data.eeagrants.org and explore results from the EEA and Norway Grants. 

VIRTUALNA KNJIŽNICA
OŠ "VLADIMIR NAZOR" 
ĐAKOVO

  

E-sigurnost

 

 

 

 

VRIJEME

 

 

 

 
 
 
 
 
 
Anketa
Ovu školsku godinu namjeravam završiti s:





 

 

 

 

 

 

ŠKOLSKI INKLUZIVNI DOKUMENT

 

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Vijesti iz CARNet-a
Korisno

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ŠKOLSKI INKLUZIVNI DOKUMENT
Autor: Jasna Mikić, 5. 9. 2016.

Razvojni put edukacije djece s teškoćama tekao je kroz poznate tri faze. Prva faza pokazuje princip edukacije gdje su djeca s teškoćama  smještana u udaljene institucije daleko od svoje obitelji da bi se u drugoj fazi kroz posebne škole i razrede u lokalnoj zajednici došlo do treće faze uključivanja djece u redovite razrede. 

Kako raste svijest društva o diskriminaciji djece s teškoćama pokušavaju se pronaći i putovi njihova uključivanja u obrazovanje zajedno s ostalim vršnjacima. Može se konstatirati da je inkluzija popraćena intenzivnim i svakodnevnim radom više sudionika i praćena brojnim izazovima a provedba je moguća uz velike društvene promjene i to od državne razine do razine svake lokalne škole.

Ovim dokumentom OŠ „Vladimir Nazor“ Đakovo obvezuje se da će svim raspoloživim znanjima i sredstvima zajednički djelovati na proces jednakog uključivanja učenika s teškoćama u redoviti odgojno-obrazovni školski sustav pri čemu će voditi računa o specifičnostima koju pojedini učenici mogu imati i raditi samo u dobrobiti djetetovog zdravog rasta i razvoja.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju