"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Razvojni put edukacije djece s teškoćama tekao je kroz poznate tri faze. Prva faza pokazuje princip edukacije gdje su djeca s teškoćama smještana u udaljene institucije daleko od svoje obitelji da bi se u drugoj fazi kroz posebne škole i razrede u lokalnoj zajednici došlo do treće faze uključivanja djece u redovite razrede.
Kako raste svijest društva o diskriminaciji djece s teškoćama pokušavaju se pronaći i putovi njihova uključivanja u obrazovanje zajedno s ostalim vršnjacima. Može se konstatirati da je inkluzija popraćena intenzivnim i svakodnevnim radom više sudionika i praćena brojnim izazovima a provedba je moguća uz velike društvene promjene i to od državne razine do razine svake lokalne škole.
Ovim dokumentom OŠ „Vladimir Nazor“ Đakovo obvezuje se da će svim raspoloživim znanjima i sredstvima zajednički djelovati na proces jednakog uključivanja učenika s teškoćama u redoviti odgojno-obrazovni školski sustav pri čemu će voditi računa o specifičnostima koju pojedini učenici mogu imati i raditi samo u dobrobiti djetetovog zdravog rasta i razvoja.