preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Vladimir Nazor" Đakovo

Login
STEM projekt

"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"

"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"

"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"

            

 

Visit data.eeagrants.org and explore results from the EEA and Norway Grants. 

VIRTUALNA KNJIŽNICA
OŠ "VLADIMIR NAZOR" 
ĐAKOVO

  

E-sigurnost

 

 

 

 

VRIJEME

 

 

 

 
 
 
 
 
 
Anketa
Ovu školsku godinu namjeravam završiti s:





 

 

 

 

 

 

ŠKOLSKI INKLUZIVNI DOKUMENT

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Vijesti iz CARNet-a
Korisno

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
SVEČANA AKADEMIJA POVODOM DANA ŠKOLE
Autor: Jasna Mikić, 3. 6. 2016.

 

 

Osnovna škola „Vladimir Nazor“, Đakovo obilježila je Dan škole u tjednu od 16. do 20. svibnja. Tijekom „Nazorovog tjedana“, učenici i učitelji škole, imali su niz aktivnosti poput ukrašavanja školskih hodnika i učionica na temu Četiri godišnja doba i priprema za svečanu akademiju. Glazbena i matematička večer, inkluzivni dan te sportska natjecanja učenika, dodatno su obogatila sveobuhvatne pripreme.   


U petak, 20. svibnja u 19,00 sati u Hrvatskom domu održana je svečana akademija. Nakon bogatog programa, dodijeljene su nagrade za uspjehe učenika na državnim natjecanjima i „Nazorova nagrada“ učenicima osmog razreda koji su svih osam godina prošli odličnim uspjehom i imali dolično ponašanje.

Nastavnike, učenike i njihove goste u prepunoj dvorani zabavljali su talentirani učenici razredne i predmetne nastave. Uživali smo u recitiranju, pjevanju, plesanju i gledanju igrokaza.
„Nazorov tjedan“, kao i Dan škole ,bio je ispunjen radošću i zadovoljstvom pa će nam ostati u lijepom sjećanju.

Više fotografija možete pogledati OVDJE.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju