"Zajedno za zelenu, konkurentnu i uključivu Europu"
"Hrvatska i Norveška snažnije uz STEM"
"RaSTEMo zajedno za prosperitetnu budućnost"
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Dijete od rođenja istražuje svijet i otkriva svoje mogućnosti kroz igru. Igra je pravo svakog djeteta, bitan je dio odrastanja i formiranja osobnosti. Kroz igru dijete uči o sebi, drugima i okolini. Djetinjstvo bez igre i druženja s prijateljima je nezamislivo. U igri se izražavaju radoznalost, osjetljivost, fizička aktivnost, potreba za suradnjom i zajedništvom među sudionicima. Ona oslobađa od napetosti, olakšava frustracijske situacije, rješava konflikte i zadovoljava dječje želje i potrebe.
U sklopu projekta „Lajkaj inkluziju“ u četvrtak 14. travnja 2016. održana je radionica „Pravo na igru“. Cilj radionice je bio povezati učenike s teškoćama u razvoju s ostalim učenicima.
U radionici su sudjelovali učenici odgojno-obrazovnih skupina, posebnih odjela i 4. c razreda. Početnom aktivnošću potaknuli smo interakciju među učenicima. Podjeljeni u skupine učenici su igrali društvene igre koje su donijeli učenici odgojno obrazovnih skupina. Nakon upoznavanja slijedile su aktivnosti: kuglanje, pogađanje predmeta iz kutije, igra „karike na marike“ i „školica“. Za potrebe igre „školica“ Univerzal je donirao školi boju za beton kako bi učenici u školskom dvorištu mogli iscrtati „školicu“ čiji je cilj za vrijeme velikog odmora potaknuti učenike odgojno-obrazovnih skupina, posebnih odjela i redovne nastave na zajedničku igru.
Kroz igre učenici su naučili kako nekoga pozvati na igru, prihvatiti poraz i naći ulogu za nekoga tko ju nema. Igre su se pokazale kao vodeće aktivnosti koje su potaknule učenike na interakciju, suradnju, zajedništvo, uvažavanje različitosti i stvaranje novih prijateljstava.